Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 3. forduló: Gödöllői KC – Grundfos Tatabánya KC-Budaörs U23 28-38 (13-15)
A tabella második helyén álló Gödöllő fogadta az NB I-es Tatabánya harmadik pozícióban tanyázó fiókcsapatát. A mérkőzést követően megcserélődtek a pozíciók, mert a második játékrészben a vendégek más sebességi fokozaton játszották a kézilabdát, mint a pontatlanul teljesítő házigazdák. A Gödöllői KC csapata 4 ponttal, 87-90-es gólkülönbséggel az 5. helyen áll a csoport tabelláján.
Juniorok: Gödöllő – Tatabánya-Budaörs 33-27 Mácsár Gyula csapata már az első félidőben meglapozta győzelmét, amivel fenntartotta hibátlan teljesítményét a bajnokságban.