Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lopás vétség elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytat eljárást a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya egy 17 éves bagi férfi ellen – írja a police.hu.
Az ügyben rendelkezésre álló adatok szerint a fiú az elfogását megelőzően tulajdonított el egy kerékpárt egy hévízgyörki családi ház udvaráról. A fiatalt a rendőrök augusztus 25-én 18 óra 30 perckor fogták el Hévízgyörk egyik utcáján. Előállították és gyanúsítottként hallgatták ki. Az eljárás során az is kiderült, hogy a srác további három kerékpárt tulajdonított el Bagon és Hévízgyörkön, valamint a bagi temetőben ellopta egy asszony pénztárcáját is. A fiút eltűnés miatt más nyomozóhatóság is kereste. A gyanúsítottat a gödöllői rendőrök egy fővárosi gyermekvédelmi intézetbe szállították.