A gödöllői városvezetés tagjai november 20-i ülésükön felülvizsgálták és módosították a helyiadókról szóló önkormányzati rendeletet, ami 2026. január 1-jén lép hatályba. Az adónemek összegének emelését az önkormányzat gazdasági mozgásterének szűkülése, nevezetesen: a jórészt stagnáló bevételek és a növekvő kiadások közötti, főként az inflációnak köszönhető „rés” tágulása teszi indokolttá, valamint az, hogy van olyan adónem, aminek mértékéhez az elmúlt 5 (építményadó, telekadó, idegenforgalmi adó), illetve 10 évben (kommunális adó) nem nyúlt hozzá a képviselőtestület.
A Mészáros Csoport érdekeltségébe tartozó OPUS ENERGETIKA Csoport gödöllői központi gázhálózati elosztóraktárának átadásával új időszámítás kezdődött a kelet-magyarországi régió energiaellátásának logisztikai támogatásában. A 2.700 négyzetméteren, több mint 1,1 milliárd forintból megvalósult beruházás stratégiai jelentőségű mérföldkő a térség energetikai biztonságának fejlődésében. A november 20-án lezajlott átadón dr. Hankó Balázs, a Kulturális és Innovációs Minisztérium minisztere, valamint Konczné Kondás Tünde, az OPTESZ OPUS Zrt. vezérigazgatója is hangsúlyozta: az új fejlesztés hozzájárul az ország gazdasági erejének, emellett a térségi közösségek megtartó erejének növeléséhez is.
Augusztus közepétől új Invitel reklámfilmekkel és plakátokkal találkozhatunk országszerte. A Gödöllőn is szolgáltató Invitel most induló márkakommunikációs kampányában a szűkebb környezetünk, településünk, vidékünk számunkra kedves elemeire fókuszál, vagyis azokra a dolgokra, amelyek igazán otthonossá teszik a világunkat. Az új koncepció kitalálásában és a megvalósításában a tenderen kiválasztott Laboratory Group volt az Invitel segítségére – olvasható a társaság által kiadott sajtóközleményben.
Az Invitel 3 évig használta a korábbi, sajátos hangulatú grafikus formát és ez alatt az idő alatt beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az új vizuális platform bevezetésével az Invitel szellemiségéhez közel álló, pozitív hangulatú világot jelenítenek meg, amely az érzelmekre hat és szerethető, emlékezetes stílusban mutatja be az Invitel régiós jelenlétét.
- Az Invitel az ország számos településén helyi szolgáltatónak számít, akihez az ott élő családok és az ott működő kisvállalatok bármikor bizalommal fordulhatnak. Cégtörténetünkből adódóan, elsősorban a főváros agglomerációs körzetében, illetve hazánk ettől távolabb eső régióiban vagyunk jelen. Az itt található, kis- és nagyvárosokban, falvakban - a helyi közösségek részeként -, a helyben meglévő értékek hangsúlyozásával és a „Mifelénk” gondolat szellemében szeretnénk szolgáltatásainkkal támogatni ügyfeleinket – mondta el Iski István, az Invitel marketingigazgatója.
A stratégia és a reklámanyagok megalkotása az Invitel marketingkommunikációs csapata, és a nemrég, tenderen kiválasztott Laboratory Group első közös munkája. - Az Invitel „Mifelénk” kampányának ötletét az a tapasztalat adta, hogy mindannyiunk mikrokörnyezetében, szűkebb pátriájában számos nagyszerű és fontos dolog történik nap mint nap, amelyekről úgy érezzük, beszélnünk kell. Kommunikációnk ezeket az értékeket hangsúlyozza a környezet közelségének és előnyeinek bemutatásával. A kiragadott helyi pozitívumok sorába illesztjük bele a márkát, valamint az egyes szolgáltatásokat – idézte fel a reklámfilmek forgatásakor Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatív-igazgatója, a „Mifelénk” koncepció egyik megalkotója.
Mindkét csapat hosszútávon is sok lehetőséget lát az új kommunikációs irányban, és bíznak benne, hogy a reklámfilmekbe csempészett humor, és barátságos nyelvezet segít abban, hogy a márka közelebb kerüljön az ügyfelek szívéhez.
Nem csak mondjuk, mutatjuk is A Gödöllőn is szolgáltató Invitel új reklámfilmjei és óriásplakátjai hamarosan országszerte láthatók lesznek, addig is ajánljuk, hogy tekintse meg az alábbi image filmet!