Jövő augusztusban lesz 30 éve, hogy a több évig húzódó rekonstrukciót követően ismét látogathatóvá vált a Gödöllői Királyi Kastély. Az elmúlt közel három évtizedben a történelmi falak számos remek kiállítást, koncertet, kulturális attrakciót „láthattak”, és sok-sok millió látogatót „fogadhattak”. De ahhoz foghatót, mi augusztus 21-én zajlott le a kastély parkjának színpadán, keveset. Sőt, a libabőrhatást tekintve, talán egyet sem. Az István, a király című rockopera-keresztmetszet nem csak a szakma nagyjai körében váltott ki elismerést, hanem a mintegy 5000 fős közönség számottevő többsége is szuperlatívuszokban nyilatkozott a Feke Pál által rendezett produkcióról. Ennek apropóján is beszélgettünk dr. Ujváry Tamással, a gödöllői kastélyt működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatójával, aki augusztus 19-én a Pesti Vigadóban átvehette Hankó Balázs kulturális és innovációs minisztertől a Magyar Arany Érdemkereszt polgári tagozat kitüntetést.
Szeptember 1-jén indul az Otthon Start Hitelprogram, ami – hasonlóan a korábbi CSOK hitelhez és a jelenleg is igényelhető CSOK Plusz kölcsönhöz – egy kamattámogatott kölcsön, viszont kedvezőbb, szélesebb réteg számára igénybe vehető feltételekkel bír. Napjainkban sokan gondolják át az elsősorban a fiatalokat célzó forrásszerzési lehetőség részleteit, előnyeit, esetleges buktatóit. Hírportálunk a 2004 óta Gödöllőn élő, a pénzügyi szektorban több mint 20 éve dolgozó Piacsek Rózsa Erzsébetet kérte arra, hogy – felhasználva a jelzáloghitelezésben eddig szerzett tapasztalatait – mutassa be ezt az új finanszírozási lehetőséget.
Az augusztus 21-én a Gödöllői Királyi Kastély parkjában rendkívüli érdeklődés mellett lezajlott István, a király című rockopera-keresztmetszetet – a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) támogatásának köszönhetően – ingyenesen tekinthették meg az érdeklődők. A nézőktől és a meghívott vendégektől mindössze annyit kértek, hogy ehetőségük szerint pénzbeli adományaikkal segítsék a kárpátaljai Beregszászi járás magyar nyelvű oktatását. A gyűjtés koordinátora a Magyar Ifjúsági Konferencia Egyesület. A kezdeményezésről, annak eredményéről a Gödöllőn élő Nagy-Vargha Zsófiát, a KIM fiatalokért felelős helyettes államtitkárát kérdeztük.
Augusztus közepétől új Invitel reklámfilmekkel és plakátokkal találkozhatunk országszerte. A Gödöllőn is szolgáltató Invitel most induló márkakommunikációs kampányában a szűkebb környezetünk, településünk, vidékünk számunkra kedves elemeire fókuszál, vagyis azokra a dolgokra, amelyek igazán otthonossá teszik a világunkat. Az új koncepció kitalálásában és a megvalósításában a tenderen kiválasztott Laboratory Group volt az Invitel segítségére – olvasható a társaság által kiadott sajtóközleményben.
Az Invitel 3 évig használta a korábbi, sajátos hangulatú grafikus formát és ez alatt az idő alatt beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az új vizuális platform bevezetésével az Invitel szellemiségéhez közel álló, pozitív hangulatú világot jelenítenek meg, amely az érzelmekre hat és szerethető, emlékezetes stílusban mutatja be az Invitel régiós jelenlétét.
- Az Invitel az ország számos településén helyi szolgáltatónak számít, akihez az ott élő családok és az ott működő kisvállalatok bármikor bizalommal fordulhatnak. Cégtörténetünkből adódóan, elsősorban a főváros agglomerációs körzetében, illetve hazánk ettől távolabb eső régióiban vagyunk jelen. Az itt található, kis- és nagyvárosokban, falvakban - a helyi közösségek részeként -, a helyben meglévő értékek hangsúlyozásával és a „Mifelénk” gondolat szellemében szeretnénk szolgáltatásainkkal támogatni ügyfeleinket – mondta el Iski István, az Invitel marketingigazgatója.
A stratégia és a reklámanyagok megalkotása az Invitel marketingkommunikációs csapata, és a nemrég, tenderen kiválasztott Laboratory Group első közös munkája. - Az Invitel „Mifelénk” kampányának ötletét az a tapasztalat adta, hogy mindannyiunk mikrokörnyezetében, szűkebb pátriájában számos nagyszerű és fontos dolog történik nap mint nap, amelyekről úgy érezzük, beszélnünk kell. Kommunikációnk ezeket az értékeket hangsúlyozza a környezet közelségének és előnyeinek bemutatásával. A kiragadott helyi pozitívumok sorába illesztjük bele a márkát, valamint az egyes szolgáltatásokat – idézte fel a reklámfilmek forgatásakor Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatív-igazgatója, a „Mifelénk” koncepció egyik megalkotója.
Mindkét csapat hosszútávon is sok lehetőséget lát az új kommunikációs irányban, és bíznak benne, hogy a reklámfilmekbe csempészett humor, és barátságos nyelvezet segít abban, hogy a márka közelebb kerüljön az ügyfelek szívéhez.
Nem csak mondjuk, mutatjuk is A Gödöllőn is szolgáltató Invitel új reklámfilmjei és óriásplakátjai hamarosan országszerte láthatók lesznek, addig is ajánljuk, hogy tekintse meg az alábbi image filmet!