Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A július 23-i, a heves esőzés, majd a kicsúszások miatt többször is megszakított időmérő edzés és a betétfutamok jelentős tömeget vonzottak Mogyoródra. A fokozott rendőri jelenlétnek köszönhetően nem történt kiemelt bűncselekmény a Gödöllőtől mindössze néhány kilométerre található Hungaroring területén és a környező kempingekben sem.
Szabálysértési feljelentést 3 esetben tettek a rendőrök, helyszíni bírságot 20 fővel szemben szabtak ki. Bűncselekmény elkövetésének gyanúja miatt hat személyt állítottak elő. Tiltott kéjelgés miatt 3 személyt vettek szabálysértési őrizetbe. A szolgálatot teljesítő rendőrök az elmúlt 24 órában 311 személyt igazoltattak. Igazolást – iratelvesztés miatt – 1 esetben adtak ki a rendőrök. Forrás: police.hu