Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Garázdaság vétség és kiskorú veszélyeztetése bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytat eljárást a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya F. Sándor 40 éves csömöri lakos ellen – írja a police.hu.
A férfi Kistarcsán közlekedett az általa vezetett személyautóval július 21-én, a délutáni órákban, amikor a rendőrök intézkedés alá vonták. Igazoltatásakor felmerült, hogy a férfi ittasan vezetett. Az autóban – a jobb első ülésen – mellette ült 5 éves gyermeke is. A további intézkedés során az is nyilvánvalóvá vált, hogy a gyanúsított július 16-án, a reggeli órákban Csömörön berúgta egy férfi autójának ablaküvegét. A sértettet és volt élettársát azzal fenyegette meg, hogy megöli őket.
A járőrök F. Sándort elfogták, a Gödöllői Rendőrkapitányságra előállították (képen), ahol a nyomozók gyanúsítottként hallgatták ki, majd bűnügyi őrizetbe vették. A férfit a nyomozóhatóság gyorsított eljárás keretében állítja bíróság elé.