Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Június 30-ával megválik alpolgármesteri tisztségétől Pecze Dániel, aki a 2014-es választások óta társadalmi megbízatású településvezető-helyettesként dolgozott. A hírt Gémesi György jelentette be a gödöllői képviselőtestület június 16-i ülésén, az egyebek napirendi pontok között. Pecze nem volt jelen a tanácskozáson, így a polgármesterre hárult a feladat, hogy elmondja a döntés indokát. Ez összefoglalva így hangzott: helyettese egzisztenciális törekvések miatt mondott le, de képviselői mandátumát megtartja.
Pecze Dániel 2013. január 2-ától lett a város alpolgármestere, amikor Fábián Zsolt megüresedett helyét vette át. Havi, bruttó illetményét akkor 490 ezer forintban állapították meg. 2014. október 22-én Peczét újra alpolgármesternek választották, de már társadalmi megbízatású státuszban. Illetménye a korábbihoz képest havi, bruttó 269 ezer forintra mérséklődött.
Egyelőre nem született arról döntés, hogy lesz-e utódja Pecze Dánielnek. A nyári szünetben Gémesi konzultál lokálpatrióta klubos képviselőtársaival és ez alapján határoz a társadalmi megbízatású helyettesi státusz esetleges odaítéléséről.