Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Rablás bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt indult eljárás a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztályán G. Imre 22 éves gödöllői, valamint B. László 20 éves és B. Tamás 18 éves dejtári lakosok ellen.
Az ügyben jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a három férfi június 9-én 23 óra 30 perckor egy gödöllői útkereszteződésben szólította le a sértettet, akitől cigarettát kértek. Mivel a férfi nem tett eleget a gyanúsítottak kérésének, ezért B. László megütötte. A sértett ettől a földre esett, de a bántalmazását még ekkor sem hagyták abba. Tovább ütötték és pénzt követeltek tőle. Végül pár száz forintját és a mobiltelefonját elvették, majd a helyszínről elmentek. A sértettnek a bántalmazás következtében kitört a foga, valamint a szája is felszakadt.
A gödöllői rendőrök az adatgyűjtés eredményeként azonosították és a rablást követően néhány órával – június 10-én hajnalban – elfogták G. Imrét és társait. Mindhármukat előállították a Gödöllői Rendőrkapitányságra, ahol gyanúsítottkénti kihallgatásuk után bűnügyi őrizetbe vették őket. A nyomozóhatóság kezdeményezte a terhelt személyek előzetes letartóztatásának elrendelését. Forrás: police.hu