Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem járt sikerrel Debrecenben a MAG-LOG társulata, amely viszonylag hamar (4. perc) hátrányba került, majd a mérkőzés további részében „üldözni” kényszerült a házigazdákat. A gödöllőiek gólszerzési kényszere göcsössé tette Baranyai Pál együttesét, így a negyedik pozícióját megerősítő DEAC-nak megadatott, hogy ne kelljen engednie a három bajnoki pontból.
NB II., Keleti-csoport, 24. forduló: Debreceni EAC – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 5-3 (3-2) Gödöllői góllövők: Magyar Zsolt, Farkas Péter, Baranyai Pál. A MAG-LOG Gödöllő csapata 41 ponttal, 150-105-ös gólkülönbséggel az 5. helyen áll a csoport tabelláján.