Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 18. forduló: B.Braun Gyöngyös U23 – Gödöllői KC 21-28 (13-14)
Elvileg a vendégek reménykedhettek jobban a győzelemben, könnyed ujjgyakorlatra azonban nem számíthattak Bartos Gábor fiai. A tétet növelte a gödöllőiek számára, hogy a dobogóért folytatott harcban a rivális Csömör döntetlent játszott a Hatvan ellen. Városunk csapata az első félidőben még nem tudta kellően leszakítani a házigazdákat, ám a térfélcserét követően a jó védőmunka és a hatékony támadójáték meghozta a gyümölcsét, nevezetesen, a nagyon fontos két bajnoki pontot.
A Gödöllői KC csapata 24 ponttal, 472-424-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.