Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 14. forduló: Gödöllői KC – Salgótarjáni Strandépítők 26-26 (13-16)
A hétközi mérkőzésen könnyebb feladat várt Bartos Gábor együttesére, mint öt nappal korábban Csömörön. A csoport tabellájának utolsó előtti helyén tanyázó nógrádiak legyőzése elvileg nem okozhatott különösebb gondot a GKC legénységének. Aztán mégis okozott. Olyannyira, hogy az első félidei teljesítményt követően még az is benne volt a pakliban, hogy a tarjániak győzelemmel távoznak Gödöllőről. Végül sikerült a pontmentés, ám lehet, hogy a most elhullajtott egység a bronzéremért folyó csata végelszámolásánál még hiányozni fog. A Gödöllői KC csapata 20 ponttal, 390-346-os gólkülönbséggel a 3. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.
Juniorok: Gödöllő – Salgótarján 45-19 A hétvégén, Csömörön elszenvedett vereség az első helyébe került a gödöllői csapatnak, amely a salgótarjániak ellen igazolta a papírformát, és rendkívüli magabiztossággal nyert.