Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, 18. forduló: TEVA-Gödöllői RC – Linamar-Békéscsabai RSE 0-3 (-15, -9, -17)
Kár szépíteni a dolgot: csekély az esélye annak, hogy ebben a bajnoki idényben a hazai mezőnyből bármely csapat is legyőzi a nyár folyamán alaposan megerősödött címvédőt. Ha lesz is valaki, nem valószínű, hogy a gödöllőieknek jut a bravúrnak számító dicsőség. Nem a harci kedv vagy a hozzáállás miatt, egészen egyszerűen a játékosok közötti tudáskülönbség okán. A Békéscsaba gödöllői látogatásának mégis volt egy különlegessége. A körülmények váltak mássá, mint korábban, mivel az egyetemi sportcsarnok – gyakran visszatérő, ennek ellenére megoldatlan gondnak tekinthető – beázása miatt a Török Ignác Gimnázium jóval szűkösebb tornatermében mérkőztek meg egymással a csapatok. A környezetváltozás nem zavarta meg az esélyesebb viharsarkiakat (képen), akik valósággal átgázoltak a sajnálatos módon sok elemi hibával és hitehagyottan játszó házigazdákon.
A TEVA-Gödöllői RC csapata 32 ponttal, 35-29-es szett- és 1.391-1.295-ös pontaránnyal az 5. a tabellán.