Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az élmezőnyhöz tartozó Csenger otthonában kezdte a bajnoki idény második felét a csoportban újonc Főnix ISE csapata. Az egyetemisták sok jóra nem számíthattak, már csak azért sem, mert a riválisok gödöllői találkozóján 22-1-re kaptak ki a mostani házigazdáktól. Ezúttal nem volt akkora a különbség a két csapat között, de az mindenképpen fájó lehetett, hogy a FISE részéről becsületgólra sem futotta…
NB II., Keleti-csoport, 14. forduló: Csenger Petőfi DSZ SE – Főnix ISE 17-0 (11-0) A Főnix ISE együttese 3 ponttal, 28-153-as gólkülönbséggel az utolsó, 14. helyet foglalja el a csoport táblázatán.