Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ahhoz, hogy tapadjon az élmezőnyre, feltétlenül győznie kellett a gödöllői csapatnak a tabella felső házában tanyázó debreceniek ellen. Csakhogy a hazai diadalhoz elengedhetetlen lett volna, hogy a csapat tagjai a mérkőzés elejétől kellően összpontosítanak. Nem így történt, ezáltal a látogatók elléptek, Baranyai Pál együttese pedig futhatott az eredmény után: gólzáporos ikszre mentették a menthetőt. A végelszámolásnál hiányozhatnak még az eltékozolt pontok…
NB II., Keleti-csoport, 11. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Debreceni EAC 8-8 (1-4) Gödöllői góllövők: Nagy Roland (3), Bencsik Roland, Baranyai Pál (2-2) Magyar Zsolt. Tíz mérkőzés alapján a MAG-LOG Gödöllő csapata 20 ponttal, 65-37-es gólkülönbséggel a 4. a csoport tabelláján.