Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két, hárompontos társulat csapott össze a csoport alsóházi rangadóján. Tették ezt annak tudatában, hogy amelyikük nyer, lépéselőnybe kerül riválisával szemben. Nem először fordult elő a bajnokságban, hogy az újonc gödöllői FISE egy félidőn át remekül tartja magát, majd „elfogy”. Ezúttal is ez történt az egyetemi alakulattal...
NB II., Keleti-csoport, 9. forduló: REAC Sportiskola SE – Főnix ISE 7-3 (1-1) Gödöllői gólszerzők: Szemes Sándor, Somogyi Szabolcs, Jakab Máté. A Főnix ISE együttese 3 ponttal, 20-96-os gólkülönbséggel a 13. helyet foglalja el a csoport táblázatán.