Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 5. forduló: Gödöllői KC – PLER-Budapest U23 24-31 (13-17)
Egy héttel korábban a GKC csapata nyerhető meccset bukott el két góllal Salgótarjánban, ezáltal nem veretlen mutatóval fogadta a csoport tabellájának élén tanyázó, eddig száz százalékos fővárosi utánpótlás-együttest, amelynek tagjai közül jó néhányan már a klub NB I-es formációjában is szóhoz jutottak. Azzal együtt, hogy borítékolható volt a vendégsiker, Bartos Gábor – sérülések miatt kissé tartalékos – csapatának tagjai egyáltalán nem vallottak szégyent, és ha kicsit szerencsésebbek, akár négy-ötgólosra is mérsékelhették volna a vereség mértékét. A tisztes helytállást tanúsító hazai gárda tagjai közül Gombás Bence teljesítménye emelhető ki.
A Gödöllői KC csapata 5 ponttal, 133-128-as gólkülönbséggel az 5. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.