Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az előző fordulóban a gyömrőiekkel szemben hazai pályán 4-2 arányban győzedelmeskedő Főnix ISE társulata ezúttal Szegedre utazott, hogy a csoportban harmadik helyen álló alakulat ellen adjon számot felkészültségéről. Az egyetemi csapatok „rangadója” igencsak egyoldalúra sikeredett, ám kiütéses veresége ellenére a 0-6 után eredményes FISE megőrizte 11. helyét a tabellán.
NB II., Keleti-csoport, 4. forduló: SZTE EHÖK SE – Főnix ISE 14-1 (5-0) Gödöllői gólszerző: Kiss Róbert