Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Második, szeptember 21-én lejátszott mérkőzésén sem termett babér az újonc számára a bajnokságban. A gödöllői egyetemistákból álló, jelenleg mínusz harmincas gólkülönbséggel sereghajtó formáció ezúttal Tápiószentmártonban maradt alul úgy, hogy 2-2-ig becsülettel állta a sarat.
NB II., Keleti-csoport, 2. forduló: Kincsem Lovaspark SE – Főnix ISE 11-2 (5-2) Gödöllői gólszerzők: Szemes Sándor, Somogyi Szabolcs.