Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 1. forduló: Gödöllői KC – Hatvani KSZSE 27-18 (16-7)
Az elmúlt szezon bajnoki bronzérmeseként a csoport újonca (Heves megye bajnoka) ellen kezdte meg szereplését a 2015/2016-os pontvadászatban a Gödöllői KC együttese. Bartos Gábor fiai már a találkozó elején megnyugtató előnyhöz jutottak, így a második játékrészben kisebbfajta, főként védekezési hiányosságokban megtestesülő lazítás is belefért. A tréner elmondása szerint idény eleji forma jellemezte csapata játékát, de bizakodásra ad okot, hogy ez nem veszélyeztette a könnyednek nevezgető gödöllői sikert.
Juniorok: Gödöllő – Hatvan 37-16 Egy pillanatig sem volt kérdés, hogy a gödöllői fiatalok messze riválisuk előtt járnak tudásban.