Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Június 11-i zárt ülésükön a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták, hogy ebben az évben kik vehetik át a helyi önkormányzat által tizenhárom esztendeje alapított Gödöllő Vállalkozója díjat. A kitüntetésre leginkább méltónak ítélt személyeket kilenc jelölt közül választották ki.
A városatyák támogatták a döntés-előkészítő gazdasági bizottság javaslatát, ezáltal 2015-ben Bíró Ferenc gumijavító vállalkozó, valamint Solymosi Imre, az Országos Mesterséges Termékenyítő Zrt. vezérigazgatója részesül az elismerésben. A díjátadó ünnepséget előreláthatólag szeptember 10-én, csütörtökön 11 órától rendezik meg a Művészetek Háza Gödöllő épületének rendezvénytermében.