Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Július 25-én véget ért a gödöllői a Táncsics Mihály úti sportcentrumban megrendezett Egyetemi 7-es Rögbi Európa-bajnokság. A házigazda szerepét betöltő Szent István Egyetem csapatai a férfiaknál és a hölgyeknél sem nyertek mérkőzést a csoportküzdelmek során, így a folytatásban is csak a kevésbé jó helyezésekben reménykedhettek.
A végső pozíciókról határozó rájátszás során a hölgyeknél a párizsi és a portói egyetem formációi játszották a döntőt, ami a franciák 36-0 arányú sikerével zárult. A férfiaknál grúz aranyérem született, miután a fináléban 61-10 arányban felülmúlták milánói hallgatótársaikat – olvasható az esemény hivatalos honlapján.