Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Július 23-án, az éjjeli órákban két nőt állítottak elő a rendőrök tiltott kéjelgés elkövetése miatt a mogyoródi versenypálya környékén lévő szórakozóhelyekről. A szabálysértőknek gyorsított eljárás keretében kellett felelniük tettükért a Gödöllői Járásbíróság tanácsa előtt. Az ítélethozók július 24-én mindkettőjüket 5 nap elzárással sújtották. Forrás: police.hu