Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy férfi tett bejelentést a Gödöllői Rendőrkapitányságon július 17-én arról, hogy édesanyja három nappal korábban elment sétálni aszódi otthonukból, és azóta nem jött haza, életjelet nem adott magáról. A rendőrök adatgyűjtést végeztek az asszony felkutatása érdekében, majd másnap – július 18-án – az aszódi járőrök 11 óra körüli időben a környéken lévő erdőben megkezdték az asszony keresését. A kutatáshoz csatlakoztak a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat munkatársai, két kutyával.
Nem sokkal a keresés megkezdését követően az egyik eb jelezte, hogy talált egy testet. Azonban a személy nehezen megközelíthető helyen volt, ezért a rendőrök értesítették a tűzoltóságot és a mentőszolgálatot. A személyről megállapították, hogy a négy napja eltűnt asszony. Őt a tűzoltóság munkatársai az erdőből kihozták és átadták a mentősök részére, akik kórházba szállították a 69 éves asszonyt.