Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Testi sértés bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást indított a Gödöllői Rendőrkapitányság Vizsgálati Osztálya P. Imre 65 éves turai lakos ellen.
Az ügyben eddig összegyűlt adatok szerint a gyanúsított június 15-én, a délutáni órákban turai családi házuk udvarán – előzetes vita nélkül – elkapta az unokája nyakát és fojtogatta, majd ezt követően a földre lökte a nőt, ahol ököllel megütötte. Mindezzel nem érte be a 65 éves férfi, aki magához vett egy olyan botot, aminek az aljára egy hegyes fémtárgyat rögzítettek, és azzal többször megütötte a 23 éves sértett hátát és fejét. A nő a bántalmazás következtében – az elsődleges orvosi vélemény alapján – súlyos sérülést szenvedett.
A gödöllői kapitányság turai rendőrei – a bejelentést követően – a helyszínen elfogták P. Imrét, és a Gödöllői Rendőrkapitányságra előállították, ahol a nyomozók gyanúsítottként hallgatták ki, majd őrizetbe vették. A férfi a bűncselekmény elkövetését elismerte. Forrás: police.hu