Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Garázdaság bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást indított a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya L. Lajos 53 éves bagi lakos ellen.
Az ügyben jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint a gyanúsított május 24-én 15 óra körüli időben, Bag egyik utcájában szóváltásba keveredett az állapotos sértettel és annak férjével, akiket ezt követően bántalmazott. L. Lajos a férfit többször megütötte, illetve egy késsel megvágta a jobb kezét. A sértettek a bántalmazás következtében – az elsődleges orvosi vélemény alapján – könnyű sérülést szenvedtek. A bejelentést követően a turai rendőrök néhány órával később Bag egyik utcájában elfogták L. Lajost, akit – előállítását követően – a nyomozók gyanúsítottként hallgattak ki és őrizetbe vettek. Forrás: police.hu