Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 19. forduló: B.Braun Gyöngyös U23 – Gödöllői KC 29-25 (16-11)
A gyöngyösi fiatalok eddig hibátlan mutatóval rendelkeznek a bajnokságban, és nagyon valószínű, hogy száz százalékos eredményességgel nyerik meg a csoport küzdelemsorozatát. A gödöllőiek gyakorlatilag egyetlen célért küzdenek, azért, hogy a végelszámolásnál megcsípjék a dobogó harmadik fokát. Jókora meglepetésnek számított volna a valós erőviszonyok alapján, ha a vendégek ponto(ka)t szereznek a Heves megyei városban. A bravúr ugyan elmaradt, de Bartos Gábor együttesének végig volt tartása a meccs alatt az NB I-es játékosokat is felvonultató házigazdák ellen. Ezt támasztja alá az is, hogy a két csapat őszi találkozóján született 33-21-es gyöngyösi siker különbsége ezúttal jócskán mérséklődött.
A Gödöllői KC csapata 26 ponttal, 525-460-as gólkülönbséggel a 3. helyet foglalja el a csoport táblázatán.