Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 16. forduló: Gödöllői KC – Salgótarjáni Strandépítők 26-27 (14-14)
Rangadóra készültek a harmadik helyen álló gödöllőiek a mögöttük öt pont lemaradással negyedikként tanyázó salgótarjániak ellen. Bartos Gábor együttese annak tudatában lépett pályára, hogy sikere esetén bebiztosítja dobogós pozícióját a bajnokságban.
Nos, ez nem jött össze, mert a kiélezett csata végén a vendégek örülhettek a minimális különbségű győzelemnek, amivel nyílttá tették a harmadik helyért zajló küzdelmet. A találkozó igazolta a sportágban elfogadott alaptézist, miszerint: ha egy csapat támadójátéka képtelen ellensúlyozni a nem kellően hatékony védekezést, annak kudarc a vége.
A Gödöllői KC csapata 24 ponttal, 446-382-es gólkülönbséggel a 3. helyet foglalja el a csoport táblázatán. A juniorok mérkőzését április 1-jén, szerdán 18 órától rendezték meg a Hajós iskola tornacsarnokában. Mácsár Gyula tanítványai fölényes, 34-18 arányú diadalukkal feljöttek a tabella 2. helyére.