Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az országos, részben állami, részben európai uniós forrásból finanszírozott fejlesztési program részeként az utóbbi években több ezer új, többségében hazánkban gyártott gépkocsival bővül(t) a rendőrség járműparkja.
Folyamatosan zajlik a szolgálati autók szétosztása: dr. Mihály István rendőr dandártábornok, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság vezetője február 23-án 88 járművet adott át az állomány részére. Ezek közül a képen látható öt gépkocsi – két Mercedes, egy-egy Seat, Suzuki és Skoda – a Gödöllői Rendőrkapitánysághoz került, amikkel a Petőfi Sándor utcai központú rendvédelmi egység által felügyelt illetékességi területen találkozhat majd a lakosság.