Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Rendőrkapitányság kötelékében tartozóaszódi rendőrős járőrszolgálatának munkatársai február 17-én, a hajnali órákban megjelentek Aszód külterületén, egy hétvégi háznál, mivel információ érkezett, hogy ott egy több hatóság által körözött személy tartózkodik.
A helyszínen intézkedés alá vonták H. Zsolt (39 éves) aszódi lakost, akit a BRFK XVIII. kerületi Rendőrkapitánysága, a Balmazújvárosi Rendőrkapitányság, valamint a Budapest Környéki Törvényszék körözte korábbi, főként vagyon ellen elkövetett bűncselekmények miatt.