Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az MTI tájékoztatása szerint január 26-án a gödöllői Rézgombos Inkubátorházban bejelentették, hogy a szaúdi Sherbiny Holdings – olaj- és földgázipari projektek műszaki tervezési feladatai ellátásához – márciusban mérnöki szolgáltató központot létesít a városban. A beruházás értéke meghaladja a 150 millió forintot.
Marjai János felvételén (balról jobbra) Garamvölgyi Balázs, az ipari és kereskedelmi szolgáltató szaúd-arábiai Sherbiny Holdings nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója, Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára, Mohammed Sherbiny, a Sherbiny Holdings elnöke, Majed Sherbiny, a Sherbiny Holdings ügyvezetője és Ésik Róbert, a HIPA (Nemzeti Befektetési Ügynökség) elnöke látható.