Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
December első hétvégéjén két korcsoportban, mini (2002 után születettek) és gyerek (2000 után születettek) rendezték meg a fiatal lányok számára a röplabda Mikulás Kupát Gödöllőn. A zentai és az újvidéki résztvevők miatt nemzetközi minősítésű tornán a házigazdákat korosztályonként két-két csapat képviselte.
A kisebbek versengésében a gödöllőiek lelkesen küzdöttek, de kevésbé voltak eredményesek (10. és 15. hely), mint idősebb klubtársaik. Az első nap után úgy hozta a sors, hogy a december 7-i elődöntőben a két gödöllői társulat egymás ellen meccselt a fináléba jutásért. Itt Horváth Kristóf csapata (képen) kiegyensúlyozottabb teljesítmény nyújtott, mint a Szabados István által irányított egység, és 2-0 arányú sikerével a végső győzelemért léphetett pályára.
Riválisa a Tatabányai RSE formációja volt, és a gödöllői lányok ezt az akadályt is vették, amivel elhódították a Mikulás Kupát. Ezzel sikerült a címvédés, amit korábban még senki nem tudott elérni. Ráadásul, két hazai csapat állhatott fel a képzeletbeli dobogóra, mert a másik, Szabados-féle társulat a harmadik helyen végzett. A döntő legjobb játékosának Hemmert Yvone-t választották.