Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 8. forduló: Gödöllői KC – B.Braun Gyöngyös U23 21-33 (10-20)
Az NB I-ben jelenleg a 6. helyen álló „nagyok” hátországát képező fiatalokból verbuvált, a bajnokságban eddig hibátlan mutatóval rendelkező gyöngyösi 23 év alatti fiatalok akadtak a Gödöllői KC társulatának horgára az aktuális fordulóban. A meccs előtt annyi biztos volt, hogy kemény ütközet elé néznek a veretlenségük megtartásáért küzdő hazaiak.
Mintegy tíz percig tartották is a lépést a sárga mezes vizitálókkal a házigazdák, akik először és – mint utóbb kiderült – utoljára 5-4-re vezettek az esetenként keményen, de többnyire inkább határozottan védekező gyöngyösi egység ellen. Ezt követően nem lehetett a vendégek által diktált ritmust tartani, mert a támadásban elbizonytalanodott hazaiaktól szerzett labdákból szélvészgyors támadásokat vezető látogatók valósággal állva hagyták Bartos Gábor alakulatát.
Dicséretesnek mondható, hogy a térfélcsere után valamelyest faragott hátrányából városunk csapata, de a fellángolás átmenetinek bizonyult, mivel az akár egy bajnoki osztállyal feljebb is komoly sikerekre képes gyöngyösi fiatalok nem engedték tíz gól alá szorítani a különbséget. Fiaskójával a GKC elveszítette veretlenségét a bajnokságban.
A Gödöllői KC csapata 13 ponttal, 214-183-as gólkülönbséggel a 3. helyet foglalja el a csoport táblázatán.