Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Visszalépett az önkormányzati választáson történő indulástól Futás Levente, a Fidesz-KDNP 2-es számú gödöllői választókerületének jelöltje. A helyi önkormányzatban jelenleg is mandátummal rendelkező várospolitikus helyére Németh László lép, aki négy évvel ezelőtt a 7-es körzetben volt a párt jelöltje - tudtuk meg Simon Gellérttől, a Fidesz Gödöllői Szervezetének elnökétől.
Próbáltuk elérni Futás Leventét, hogy mi indokolta döntését. Sikertelenül. Meg nem erősített hírek szerint, főként családi okok és a Gödöllőtől távol működő vállalkozásából eredő túlterheltsége miatt jutott erre az elhatározásra, amit a Fidesz-KDNP helyi szervezetének vezetése tudomásul vett.