Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szurkolói ankétra invitálja az érdeklődőket a TEVA-Gödöllői RC női csapata. A hazai bajnokság élvonalában szereplő együttes tagjai, az edzői stáb és a klub vezetése augusztus 27-én, szerdán 17 órától a polgármesteri hivatal épületének földszinti nagytermében ad tájékoztatást a szeptember végén induló bajnoki idényre vonatkozó célkitűzésekről. A nyilvános rendezvény arra is jó alkalom lesz, hogy az érdeklődők megismerjék a sportág helyi utánpótlás nevelésének helyzetét és találkozhassanak a gödöllői csapat új és régi tagjaival, akik nem csak versenykörülmények között nyújtanak szemrevaló látványt.
A szurkolói ankétot augusztus 19-én, kedden 17 órától a város főterén népszerűsítik a lányok, így senki ne csodálkozzon, ha jártában-keltében röplabdázókra lesz figyelmes Gödöllő központjában.