Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lopás bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytat eljárást a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya egy 16 éves és egy 17 éves gödöllői fiú ellen.
A szabadlábon védekező fiatalok cselekedetéről egyelőre annyit lehet tudni, hogy július 23-án 18 óra és július 24-én 7 óra közötti időben Gödöllőről – feltehetően a lakat levágását követően – eltulajdonítottak egy korláthoz lakatolt kerékpárt. A fiatalok ezt követően – július 24-én 11 óra körüli időben – megkísérelték értékesíteni az eltulajdonított kétkerekűt egy budapesti, XVI. kerületi kerékpár-szaküzletben, azonban az ott dolgozó alkalmazott nem vette át a biciklit, helyette értesítette a rendőröket. A Budapesti Rendőr-főkapitányság XVI. kerületi Rendőrkapitányságának helyszínre kiérkező járőrei a két gödöllői fiút intézkedés alá vonták. Ennek során a gyanúsítottak nem tudtak elszámolni a kerékpár eredetével és kiderült, hogy azt nem sokkal korábban Gödöllőről tulajdonították el.
A két fiút a fővárosi rendőrök elfogták és előállították. A gödöllői nyomozók mindkét fiatalkorút gyanúsítottként hallgatták ki, majd a tőlük lefoglalt kerékpárt visszaadták a tulajdonos részére. Forrás: police.hu