Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jelentős gondokat okozott a keddi esőzés Pest megye több településén. Gödöllőre jócskán jutott az égi áldásból, ezért bőven akadt dolguk a tűzoltóknak a városban - tájékoztatta a megyei katasztrófavédelem szóvivője az MTI-t.
Csámpai Attila közölte: Gödöllő számos lakóházának pincéjében negyven-ötven centiméter magasan állt a víz, a Művészetek Háza Gödöllő épületéhez vezető gyalogos aluljárót pedig le is kellett zárni egy időre.