Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Holtan találták meg azt a 38 éves fiatalembert, aki Gödöllőn az erdőbe indult lovagolni, de a lova a lovas nélkül tért vissza a lovardába - tájékoztatta az MTI-t szerda hajnalban Balázs László, a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat szolgálatvezetője.
Balázs László ismertette: a gödöllői rendőrkapitányság kérte meg őket, hogy a helyi erdészekkel és a rendőrség munkatársaival közösen keressék meg a férfit. A lovasra a lovardától mintegy másfél kilométerre, egy villanyoszlop tövében találtak rá, vélhetően baleset áldozata lett.