Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 11-én keltezett határozatával a Pest megyei 6-os számú Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Bizottság tagjai jóváhagyták az április 6-án esedékes parlamenti választáson a gödöllői központú körzetben alkalmazandó szavazólap-mintát. Mint ismertes, a voksolás napján 18 képviselőjelölt nevével és jelölőszervezeteik logójával, elnevezésével szembesülhetünk a fülke magányában. Ekképpen:
A dr. Szőke Pál vezette bizottság arról is döntött, hogy a külképviseleteken leadott szavazatok és az átjelentkezéssel szavazó választópolgárok által leadott szavazatok megszámlálására a 23-as számú gödöllői szavazókörben (Civil Közösségi Ház, Szabadság út 23.) feladatott ellátó szavazatszámláló bizottságot jelöli ki.