Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 5-én keltezett határozataiban összesen 40.701.500 forintos bírságot szabott ki a Pest megyei 6-os számú, gödöllői központú Országgyűlési Egyéni Választókerület Bizottság azon jelölőszervezetekkel, illetve képviselőikkel szemben, akik nem tudtak, vagy nem időben tudtak elszámolni az általuk igényelt ajánlóívekkel.
A Jólét és Szabadság Demokrata Közösségnek és az Új Magyarország Pártnak egyaránt 50.750 forintot kell fizetnie. A Magyar Demokratikus Uniónak 2.537.500 forintot. A Rend, Szabadság, Jólét Pártot, a Határon Túli Magyarok Pártját és a Magyarországi Szociáldemokrata Pártot egyenként 5.075.000 forint megfizetésére kötelezték, míg az Új Dimenzió Pártot 10.150.000 forintos, a Keresztény Magyarok Szövetségét pedig 12.687.500 forintos bírsággal sújtották. A határozat nem jogerős, az ellen három napon belüli fellebbezésnek van helye.