Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy 23 éves péceli férfi – azt állítva, hogy kirabolták – feljelentést tett a Gödöllői Rendőrkapitányságon január 19-én. Elmondása szerint 22 óra körüli időben gyalogosan közlekedett Pécelen, amikor négy, számára ismeretlen személy megszólította és cigarettát kért tőle. Mikor azt válaszolta, hogy nincsen nála cigaretta, akkor az egyik férfi ököllel többször megütötte, a földre teperte és a zsebeit átkutatva, elvette tőle a pénztárcáját, amiben készpénze, bankkártyája és okmányai voltak.
Fentiek alapján a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya rablás bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást indított ismeretlen tettesek ellen. Az elvégzett nyomozati cselekmények során azonban kiderült, hogy a bejelentő sérelmére valójában nem követtek el bűncselekményt. Pénzügyi nehézségei miatt tett valótlan tartalmú bejelentést a rendőrségen. A Gödöllői Rendőrkapitányság hatóság félrevezetése vétség elkövetésének gyanúja miatt feljelentést tesz a 23 éves férfi ellen.