Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lőfegyverrel vagy lőszerrel visszaélés bűntett elkövetésének megalapozott gyanúja miatt a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya eljárást folytat R. István 46 éves isaszegi lakos ellen.
A rendőrségre állampolgári bejelentés érkezett arról, hogy a gyanúsított több, engedély nélkül tartott lőfegyverrel is rendelkezik, amikkel – ismerőseivel együtt – gyakran orvvadászatot hajtanak végre a térség erdőgazdaságaiban. Mivel az adatgyűjtés során információ merült fel arra vonatkozóan, hogy a gyanúsított lőfegyverrel rendelkezik, így a gödöllői rendőrök a gyanúsított elfogására a Terrorelhárítási Központ (TEK) munkatársait kérték fel. A helyszínen – a Gödöllői Rendőrkapitányság kérésére – megjelentek a Készenléti Rendőrség Tűzszerész Szolgálatának szakemberei is.
R. Istvánt elfogták, majd a Gödöllői Rendőrkapitányságra előállították, ahol gyanúsítottként hallgatták ki. A lakcímén tartott házkutatás során a nyomozók különböző fegyvereket, lőszereket és haditechnikai eszközöket foglaltak le. Az eljárás során a 46 éves férfi két ismerősét tanúként hallgatták ki a Gödöllői Rendőrkapitányság munkatársai. Az ügyben a további eljárást a Gödöllői Rendőrkapitányság Bűnügyi Osztálya szakértők bevonásával folytatja le.