Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Augusztus 24-én és 25-én közel 300 résztvevővel mutatkozott be az ultrakerékpározás Magyarországon, azon belül Kiskunlacházán. A nem mindennapi kihíváson részt vett Pállfy Tibor, a gödöllői Margita 344,2 Turisztikai és Sportegyesület versenyzője is, aki 60 évesen állt rajthoz a 24 órás megmérettetésen. Tibor a rendezvény honlapja szerint egészen pontosan 23:50:33 órát töltött a pályán, és ez idő alatt 476 kilométert teljesített. Kitartásával – másik négy bringás társaságában – a 30. helyen végzett a mezőnyben. A versenyt a férfiaknál 798 kilométerrel nyerték, míg a hölgyeknél 609 kilométerrel győztek.
Facebook-oldalán közzétett nyilatkozata szerint félezer kilométert szeretett volna a háta mögött tudni, de célja elérésében három defekt is meggátolta. Teljesítménye előtt így is le a kalappal!