Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mintegy 85 kilométernyi mellékutat újít fel az idén a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Pest megyében, közel 17 milliárd forintból - közölte a társaság az MTI-vel, miután március 27-én – Kövér László, az Országgyűlés elnöke részvételével – megtartották a projekt nyitórendezvényét Tökölön.
A beruházás-sorozat érinti a településünk környéki utakat, hiszen a program keretében az év végéig a Rákoskeresztúr-Isaszeg-Gödöllő (6,4 kilométer hosszon), Vác-Gödöllő összekötő út (7,3 kilométer hosszon) egy-egy szakaszát is korszerűsítik. A munkálatok során megerősítik és szélesítik a burkolatot, kicserélik a kopóréteget, a belterületi szakaszokon kiépítik, illetve felújítják a vízelvezető árkokat és a buszöblöket, a külterületi szakaszokon pedig rendezik az árok-padkát, tartós útburkolatjeleket festenek és rendbe hozzák az átereszeket. A szakemberek szerint a fejlesztésnek köszönhetően – a forgalombiztonság és a szolgáltatás színvonalának növekedése mellett – érzékelhetően csökken majd az utazás időtartama.