Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szigetszentmárton – Gödöllői SBE II. 5-0 Vereség: Kőszegi Lajos, dr. Tallós Emil, Fehér Mihály, Fehér József, Törőcsik József.
Ahogy az a papírforma alapján várható volt, nem termett babér a Gödöllői Sakkbarátok második számú csapatának a tavalyi bajnok, és idén is listavezető Szigetszentmárton ellen. Az ellenfél a legerősebb öt játékosával ült asztalhoz, akik – bár voltak döntetlen esélyek több partiban is – valamennyien mattolták gödöllői riválisukat. Kiütéses fiaskójával a GSBE II. 10 ponttal a tabella 4. helyén áll, de mindössze fél pont a lemaradása a dobogós pozíciótól.
Fóton a csapatversennyel folytatódtak a Pest megyei sakk diákolimpia küzdelmei. A középiskolás csoportban a Gödöllői Református Líceum csapata a 3. helyet szerezte meg. Az 5. fordulóval véget ért a Pest megyei ifjúsági sakkverseny sorozat. Az I. korcsoportban nagy küzdelem után a Hajós iskolában tanuló Lauber Kolos szerezte meg az első helyet, összetettben pedig a második pozícióban végzett. Az V. korcsoportban Sztrehalet Mihály lett a második, megelőzve a harmadikként zárt Fábián Zoltánt. Mindketten a GSBE ifjúsági játékosai.