Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nyolc ország kilenc csapata indult a gödöllői egyetemi sportcsarnokban a férfiak számára március 11-én megrendezett kardvívó bajnokcsapatok Európa-kupáján. A házigazda Gödöllői EAC – Gémesi Csanád, Gémesi Bence, Gáll Csaba, Valkay Ferenc alkotta – együttese a görögöket 45-15-re verte a negyeddöntőben, majd az elődöntőben a briteket 45-33-ra győzték le Navarrete József tanítványai.
A fináléban a kissé tartalékos összeállításban, nagyágyúi, a londoni olimpiai bajnok Szilágyi Áron és Iliász Nikolász nélkül pástra lépett Vasas sem tudta megállítani a házigazdákat, akik végül 45-43 arányban diadalmaskodva, a klub történetében először hódították el a BEK-győztesnek járó serleget.