Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyre nagyobb a valószínűsége, hogy lebontják a nemrégiben megújult, és május 19-én átadott Erzsébet-park bejárata előtti fagyizó épületét. Megijedni azonban nem kell, hiszen a sokak által kedvelt gödöllői hűsítő-beszerzési célpont nem szűnik meg.
Sőt! Új formában, de már a park kerítésén belül tervezik újjáépíteni, méghozzá úgy, hogy – fedett fogyasztóhelyiség és illemhely kialakításával – bővítsék a vendéglátó-ipari egység szolgáltatását.
Ezen kívül a városi elöljárók és a fagyizó üzemeltetője közötti tárgyalások során szóba került, hogy az épület egyfajta őrhely is lehetne, azért, hogy onnan folyamatosan felügyelni lehessen az Erzsébet-park felújított látványosságait (szobor, kálvária, sziklacsoport), távol tartva a területre esetlegesen rongálási szándékkal érkezőket.
Az ötlet jelenleg a tervezési szakaszban van, ami előfeltétele az építési engedélyezési eljárás lefolytatásának.