Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
2010. november 3. Az már az október 14-i alakuló ülésen kiderült, hogy Gémesi György polgármester bruttó 521.800 forintos, míg két helyettese, Pintér Zoltán és Fábián Zsolt bruttó 500 ezer forintos havi alapilletményre tarthat igényt a helyi közkasszából.
Egy héttel később – lényegesen kisebb nyilvánosság előtt – a helyi képviselőtestület tagjai azt is megszavazták, hogy városunk első embere havonta megkaphassa a maximálisan adható 156.540 forintos költségátalányt, illetőleg engedélyezték számára, hogy a munkavégzéshez hivatali mobiltelefont és hivatali gépjárművet használjon.
Pintér Zoltán és Fábián Zsolt költségátalánya egyaránt 100-100 ezer forintra rúg (félmilliós bruttó havi fizetésük 20 százaléka), ami ugyancsak az adható mérték felső határa. Ezen felül mindketten használhatnak hivatali mobiltelefont, valamint hivatalos célra igénybe vehetik saját tulajdonú személygépkocsijukat, mert az ebből eredő kiadásaikat a gödöllői büdzsé megtéríti.