Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hármas karambol Gödöllő közelében 2021-08-07 09:47:53 A baleset péntek délután a 3-as főút 27-es kilométerénél történt, mindenki önerőből szállt ki a roncsokból
Oldalára borult egy autó a Csokonai utcánál 2019-12-13 08:17:51 A helyszínre riasztott gödöllői hivatásos tűzoltók segédkeztek a balesetnél. A járműven ketten utaztak, önerőből ki tudtak szállni
Gödöllő ingatlanpiaca: mit hozhat a CSOK? 2016-02-02 16:03:32 A helyi újépítésű lakások és családi házak megvásárlásához a támogatáson kívül önerő megléte is szükséges
Hiteles önkormányzati pánik 2011-08-04 03:17:36 Több mint 5 milliárd forint Gödöllő svájci frank alapú kötvényállománya