Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fordulat a gödöllői szarvasbika-kimúlás ügyben 2024-01-31 16:02:08 Az állatorvos a testben nem fedezett fel lövedéket, ezáltal az elpusztult állat sérülését egy másik állat agancsa is okozhatta
Elhunyt dr. Bucsy László 2022-11-02 16:45:47 A lovas-, vitézi- és közéleti szerepvállalása miatt is népszerű állatorvos 15 évvel ezelőtt kiérdemelte a Gödöllő Városért díjat