Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Térkő, ami bírja, ha ráállunk autóval 2020-12-17 11:24:30 A köztéri burkolatból sokféle létezik, de hiába esztétikus egy-egy fajta, ha nem tudja ellátni a feladatát
Ők lesznek a Gödöllő Vállalkozója díjasok 2016-ban 2016-09-13 10:30:22 Bárdi Anna mesterkozmetikus és Akác Balázs, a Holstein Genetika Kft. gödöllői központjának ügyvezetője érdemelték ki az elismerést
Ünnepi nyitva tartás a gödöllői kastélyban 2012-12-15 10:53:26 Karácsonykor három napig lesz zárva városunk műemlék-együttese, szilveszterkor és újév napján néhány órára betérhetnek a látogatók
Decemberi traffipax Gödöllőn 2012-12-01 08:43:23 Karácsony másnapján és szilveszterkor is mérik a gyorshajtókat a város főbb útjain