Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pokollá vált a raktárépület 2018-12-23 18:24:19 A gödöllői tűzoltókat is riasztották a kistarcsai létesítményhez, ahol másodlagos feldolgozásra váró hulladék égett
Festékraktár kapott lángra az Isaszegi úton 2017-06-07 10:21:06 A tűz veszélyeztette a szomszédos területen tárolt üzemanyagot, ezért annak védelmét is meg kellett szervezni
Eszközraktár épül a VÜSZI Kft. telephelyén 2016-10-25 10:42:30 Nem csak a gazdasági társaság, hanem a gödöllői önkormányzat, a múzeum és a Művészetek Háza is kap tárolóhelyet